Obrazy i płaskorzeźby

Zimą.. na przywołanie wiosny..
na wewnętrzną rozpacz spowodowaną brakiem kolorów.. kwiatów..
ufilocowałam kilka obrazów i płaskorzeźb.

Seria trzech obrazów kwiatowych.. "ciut" ludowych.
Filcowane na gazie bawełnianej
z wełny nowozelandzkiej, australijskiej,
południowoamerykańskiej i wełnianych loków.
Ok. 60/80 cm
Cena: 180 zł każdy




Najmniejszy mój obraz. Kwiatowy, inspirowany mandalą..
Wełna południowoamerykańska i loki na gazie bawełnianej,
Ok. 50/60 cm
cena: 100 zł




Także inspirowana mandalą - tym razem płaskorzeźba.
Wełna południowoamerykańska i loki.
Ok. 70/74 cm
Cena: 340 zł




Pierwsza moja obrazowa zabawa...
bardziej abstrakcyjna, ognista.
Wełna południowoamerykańska, loki, surowy jedwab.
Ok 63/49 cm
Cena: 120 zł



Płaskorzeźba filcowa.
Wełna południowoamerykańska, loki, surowy jedwab.
Ok. 80/55 cm
Cena: 240 zł



Także płaskorzeźba filcowa.
Wełna południowoamerykańska i hiszpańska.
Ok. 87/75 cm
Cena: 400 zł



Płaskorzeźba filcowa.
Wełna południowoamerykańska i nowozelandzka.
Ok. 93/50 cm
Cena: 220 zł


Komentarze

  1. Bardzo ciekawe prace, zwłaszcza ten z powycinanymi spiralami. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem pod wrażeniem tych obrazów.Są fantastyczne.Może zdradzisz ile kosztują?W sprawie linkowania napiszę na maila

    OdpowiedzUsuń
  3. Pewnie, że zdradzę.
    Ceny dopisałam do opisów.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak miło trafić na kolejny polski filcowy blog. I to jaki twórczy! Te przestrzenne formy - rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  5. jesteś mistrzynią!!!! Nie moge sie napatrzeć na te cuda!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Po prostu cudowne prace! Nie mogę wzroku oderwać. Masz nieprzeciętny talent! Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zakochałam się w Twoich pracach! Przepiękne obrazy. Ehhh... rozmarzyłam się:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesteś Czarodziejką! Przepiękne!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz