Istne szaleństwo

Ostatnie dwa tygodnie były.. jak z jakieś z innej bajki...
wiele zmian, wiele ważnych decyzji...
Do Pracowni dołączyła kolejna Twórcza i Kreatywna Istota,
która z lekka obróciła wszystko do góry nogami.
Ale dobrze.
Szykują się zmiany lokalu... przeprowadzki, wiele nowych wyzwań...
Och.

W tak zwanym między czasie były także zajęcia w ramach arteterapii
i poznane w związku z tym cudowne kobiety.
(PS. Pozdrowienia filcowe dla Was dziewczyny)

A teraz - urlopu czas zacząć.
Muszę naładować akumulatory,
jeżeli czekają mnie takie szaleństwa,
jakie Twórcza i Kreatywna Istota sobie (i mnie) zaplanowała;)

Komentarze

  1. Hej ! Bardzo przepraszam, że piszę komentarz nie na temat Twojego wpisu ale mam bardzo dużą prośbę. Chcę zrobić prezent dla mojej dziewczyny, która jest teraz za granicą i tym samym sprawić jej radość kiedy wróci. Jednakże by to zrobić potrzebuję do tego Twojej pomocy. Zgodzisz się mi pomóc ?

    Jeśli tak podaję linka:

    [LINK] -> PREZENT DLA KURCZAKA

    OdpowiedzUsuń
  2. HolaJustyna! Have a good rest.
    Check out my blog, I'm giving you the kreativ blogger because I like the textures of your work.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam Cię do zabawy blogowej :) szczegóły za chwilę u mnie :)) Ciepło pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz