Torebek łąkowych ciąg dalszy

Ostatni tydzień był dość męczący... zaliczyłam trzy jarmarki rękodzieła.
Jedne bardziej, inne mniej udane... ale jednak zawsze do przodu;)

Nie obyło się też bez filcowania.
Powstały kolejne łąkowe torebki... tym razem dwie małe torebeczki do ręki
i jedna w nowym dla mnie kształcie.
Wspierająca mnie w wykończeniach podszewkowych przyjaciółka
wyjechała na wakacje, tak więc zameczki, kieszonki, podszewki.. - innym razem.

Łąka w czerwieniach i niebieskościach
Wełna południowoamerykańska, loki wełniane, jedwab



Łąka w pastelowych różach i fioletach
Wełna południowoamerykańska, loki wełniane, jedwab



Wełna naturalna biała, południowoamerykańska, loki wełniane, jedwab




i ciekawski Rudy;)

Komentarze

  1. Zakochałam się w torebce z kotem:) a właściwie w torebce w maczki i kocie, który do niej zagląda :) uwielbiam Twoje prace.
    Pozdrawiam
    Wiedźma

    OdpowiedzUsuń
  2. Torba w fioletach tak mnie zachwyciła, że nie mogłam oczu od niej oderwać, żeby napisać komentarz
    kropka
    więcej nie napiszę, bo zaraz znów sobie na nią popatrzę
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne teksturę dają jedwab i loki

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne torby! Uwielbiam kwiaty no i ten malarski efekt mniam, mniam...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta biała w czerwone kwiaty moja faworytka :) No i kot fajny :p

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta biała (z kotem) to też moja faworytka, a potem ta z fioletem. Śliczne!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne łączki! Mnie chyba najbardziej się spodobała ta we fioletach. Jestem pierwszy raz na Twoim blogu, więc lecę oglądać resztę:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne torby. Moja faworytka, to ta z fioletem. CUDNAAAAAA!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. absolutnie wspaniałe są te Twoje dzieła!

    pozdrawiam,
    Paula

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne, przepiękne torebki:)
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz