Zabawowo

... ja tu się spokojnie wakacjowałam, a tu na mnie jakieś zabawy czekają i inne kreatywne cosie;)

Zacznę więc od zabawy, choć przyznam, że jako nowo-blogująca gubię się w tym wszystkim z lekka;)

W każdym razie zabawa dotycząca lubienia, więc już mi się podoba:D... a zaprosiła mnie do niej NIKA

Zasady:
1. Napisz, kto Cię zaprosił do zabawy
2. Wymień 10 rzeczy, które lubisz
3. Zaproś kolejnych 10 osób i poinformuj je w komentarzach

Więc.....
lubię podróżować, choć raczkuję w tej kwestii
lubię otwartych ludzi
lubię mieć natchnienie
lubię festiwal Nowe Horyzonty
lubię mieć porządek, choć za sprzątaniem nie przepadam
lubię zapach wanilii i cynamonu
lubię nosić biżuterię
lubię herbaty przeróżne
lubię teatr (z naciskiem na kostium i scenografię)
lubię filcować, ale to chyba oczywiste;)

A do zabawy zaproszone zostały: Olga, Kinga, Kica, Elisse, Apuni, Agnieszka Kwiatkowska, Sol, Ushii, Claris i Matka.

A przy okazji... dziewczyny, wytłumaczcie... jako, że jak już wspomniałam, bloguję od niedawna i nie rozumiem się na różnościach..nie bardzo wiem co mam zrobić dalej. Dostałam  "kreativ blogger" (drugi komentarz w poście poniżej) ale nie jestem pewna co z tym zrobić dalej, gdyż język autorki nie jest mym ojczystym;) Domyślam się, że posłać dalej i pewnie coś napisać... Czy możecie mi powiedzieć ile czego, o czym, ilu dalszych wybranych itp:)? Z góry dziękuję.

A tym czasem - wakacyjnie;)

Komentarze

  1. Przepraszam za offtop ale zapraszam Cię do zabawy lubię to szczegóły http://mojehandmade.blogspot.com/2010/09/lubie.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Obrazek z kreativ blogger umieszczasz na bocznym pasku, piszesz obok, od kogo go dostałaś, i wskazujesz 5 lub 7 innych blogów (nie pamiętam ile), którym przyznałabyś ten tytuł.

    OdpowiedzUsuń
  3. ha ha napisałam i dopiero przeczytałam posta :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z kąd te śliczne krówki? No i dziękuję za zaproszenie do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. No właśnie Gala... czy zabawy blogowe mają jakieś limity;)? Typu, że dwa razy z rzędu w to samo nie trzeba się bawić;)?

    A krowy - ze Sri Lanki... zdjęć z podróży ciąg dalszy nastąpi.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz