Pojarmarkowo

Przedstawiam torebki wykonane jeszcze przed jarmarkiem:

Torebka filcowana z wełny australijskiej (taki naturalny szary melanż) z motywem łąkowym w odcieniach szaro-beżowych. Kwiaty i liście są częściowo przestrzenne. Oprócz wełny użyte zostały także wełniane loki oraz surowy jedwab. Wykończona jest podszewką zapinaną na zamek, w środku kieszonka także zapinana.





Torebka także wykonana z wełny australijskiej, tym razem naturalne melanże w odcieniach ecru. Motyw łąki tym razem oszczędniej niż zwykle;)...  plus loki i surowy jedwab. Wykończona podszewką zapinaną na zamek, w środku zapinana kieszonka.




I kilka fot jarmarkowych wrzucam:





Na zdjęciach prace moje i Ireny Biskup Pawie Oczko.

Pozdrowienia dla organizatorów i wystawców - do zobaczenia w grudniu:)

Komentarze

  1. Zakochałam się we wszystkim :) muszę koniecznie kiedyś załapać się na kurs w Pani pracowni! Cuda tworzycie :) moja mama była ostatnio u was w sklepie po igły dla mnie i nie chciała stamtad wyjść, a ona raczej źle sie czuje w takich sklepach. nie mogę sie doczekać kiedy Was odwiedzę :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Och... bardzo mi miło:D
    Oczywiście zapraszam serdecznie:D

    OdpowiedzUsuń
  3. tprebki przepiekne... o rany cuda

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz