Coś nie tak

... od jakiegoś czasu nie mogę umieszczać komentarzy... nie wiem dlaczego.. i nie wiem z czego to wynika. Wiem, że z bloggerem coś się działo niedobrego... ale podobno już minęło. Oglądam cudne blogi... z dodawaniem się do obserwujących nie ma problemu... a jak chcę zostawić słów kilka - to się nie da.
Zresztą na swoim blogu jak chciałam odpowiedzieć na pytanie dotyczące filcowania - też nie mogłam.
Bywały jednak też dni - że wszystko działało jak trzeba, a dziś znów problemy.
Jestem nie pocieszona.

Komentarze

  1. Witam :) zgłoś problem w pomocy na bloggerze. Wiem że nie zawsze pomagają, ale mnie pomogli, więc może warto spróbować :)

    a zapraszam cie tez na moje candy :) jest tam tez dedykacja dla ciebie :) wiem wiem, ze mnie nie kojarzysz :) ale twój blog był dla mnie przełomem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spróbuj sprawdzić ustawienia. Mnie pomieszali i ujawnili poufne dane. Musiałam dokonać korekty.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz