Moje pierwsze CANDY :)

Lada dzień minie rok, odkąd prowadzę tego bloga,
tak więc miło mi ogłosić moje pierwsze rocznicowe candy:)

Zasady jak zwykle:
- zostawcie komentarz pod tym postem /do 25 czerwca/
(gdyby były z tym problemy - chęć udziału w losowaniu na maila poproszę)
- umieśćcie na pasku bocznym swojego bloga lub strony banerek podlinkowany do mojego bloga
- byłoby miło, gdybyście dołączyli do grona obserwujących

Losowanie odbędzie się 26 czerwca, czyli dokładnie za miesiąc
a wylosować można szal jedwabno - filcowy.
Wykonany jest z cieniutkiego czarnego jedwabiu,
brzegi wykończone są czarną wełną australijską.
Z jednej strony znajdują się czerwone kwiaty z dodatkiem surowego jedwabiu i loków,
przez całą długość szala biegną cieniutkie gałązki, kończąc szal liśćmi.
Długość jego to 197 cm, szerokość - 33 cm



Tutaj inna odsłona:


Zapraszam serdecznie do zabawy. 

Przy okazji pozwolę sobie zaprosić na Candy do Pracowni Kreatywności
gdzie jest do wylosowania także szal mojego autorstwa.




Uwaga! Gdyby były problemy z zamieszczaniem postów (blogger ostatnio szaleje) - można "komentarz" pisać na maila: biuro@pracowniakreatywności.pl

Komentarze

  1. O, jestem pierwsza. Ale fajnie. Oczywiście ustawiam się w kolejkę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ech no jestem pierwsza :( pierwsze komentarze nigdy nie wygrywają :( ale zapisuję się... a nuż
    http://mojehandmade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. oj z wielka checia staje w kolejce.Pozdrawiam cieplo.

    OdpowiedzUsuń
  4. No to będę pierwsza w kolejce po te piękne słodkości :) pozdrawiam i czekam niecierpliwie na losowanie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tworzysz piękne rzeczy. Szal jest niesamowity. Oczywiście, że się zapisuję niecierpliwie czekając na losowanie. Pozdrawiam i gratuluję rocznicy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Koniecznie się zapisuję i lecę zapisać po drugi szal:)
    http://czarnalolapogodzinach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również przyłączam się do kolejki po tulipanowe cudo :) i zapraszam na słodkości do siebie :) http://atelierpalmette.blogspot.com
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. ojejku ale śliczność. nie mogę przepuścić takiej okazji. dołączam!

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny szal!!!!!
    z chęcią sie zapiszę:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow przepiękny ten szal :) zapisuję się do kolejki i cierpliwie czekam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudo, z przyjemnością dołączam do zabawy:)
    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  12. I ja się zapisuję:)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Z wielką przyjemnością dopisuję się do kolejki po cukierasy.
    Zapraszam również na Candy do mnie.
    Magda
    http://magdowo-pasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. piękny szal, banner już wklejam i czekam na łut szczęścia:)
    zapraszam:
    http://haglo.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  15. Skusił mni eten wytworny szal - zapisuję się ijednocześnie zapraszam na moje candy: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję:) I bardzo chętnie się zapiszę na takie cudeńko!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Twoje szle sa wyjatkowe. Oczywiscie ustawiam sie w kolejce.
    tygrysieoko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny szal!
    Oczu nie mogę oderwać :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Szal jest totalną wspaniałością - ustawię się cichutko na końcu tej kolejeczki :)
    Pozdrawiam gorąco
    Iwona
    http://iwona-reczniemalowane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękny... ustawiam się w kolejce...

    OdpowiedzUsuń
  21. cudo:) oczywiście zapisuję się i tu:) może się uda mając dwie szanse:)

    OdpowiedzUsuń
  22. przesliczny i obydwa w moich kolorkach,wiec bede liczyc na lut szczescia i moze gdzies sie uda :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Szal piękny... Choć nie mam swojego bloga, to z przyjemnością dołączę do zabawy. Może los się do mnie uśmiechnie...:-) Pozdrawiam Gośka

    OdpowiedzUsuń
  24. Szal jest cudowny! Oczywiście zgłaszam się i zapraszam na moje filcowe candy:
    http://w-szkatule-justyny.blogspot.com/2011/05/filcowe-candy-do-4-czerwca.html
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  25. cudny szal:) ustawiam sie w kolejce:)
    pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  26. Och!!!! Baaaaardzo bym chciała! Proszę mnie wylosować! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Pomarzyć sobie może ,można.:)
    Taki cudny klejnot.
    Gorąco pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Grzechem byłoby się nie zapisać. A więc ja się zapisuję

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne rzeczy tworzysz!Oczarowały mnie torebki z poprzednich postów. Cudo!Malujesz tym filcem niezwykłe obrazy:):)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  30. za takim cudem nie sposób nie stanąć w kolejce, więc staję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. wonderful ♥ ♥ ♥ I hope all the best.
    http://inga2010.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Cudny szal, staję grzecznie w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Aaaaaaaaaa!!!! Marzę o takim szalu! Może się uda!

    OdpowiedzUsuń
  34. przepiękny! ustawiam się w kolejce!

    OdpowiedzUsuń
  35. Właśnie, coś niedobrego dzieje się z zamieszczaniem komentarzy. Banerek podlinkowany jest u mnie. A komentarza nie mogę zamieścić. Może teraz mi się uda.. Bo cukierek ładny i chciałabym go wygrać

    OdpowiedzUsuń
  36. I tu się zapisuje. Bo jak tu przejść obojętnie? http://dysiaczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Biorę udział bo wiem,że za takim szalem nie jeden mężczyzna oglądnie się.

    pozdrawiam
    wara44@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  38. Filcowy szal to jest szał :-) będzie może mój

    OdpowiedzUsuń
  39. ustawiam się po szalik:-))))pozdrawiam!

    http://eesophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Cuda, cuda!! Zapisuję się i zapraszam do siebie na candy ;)

    http://wilczejagody.blogspot.com/2011/05/candy-rocznicowe.html

    OdpowiedzUsuń
  41. Nie mogłabym przegapić takiej okazji. Brałam udział w Pani warsztatach z filcowania torebek w Tarnowie więc miałam okazję na żywo podziwiać tworzone przez Panią cuda. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękności!!! Zapisuję się więc w kolejkę i czekam z niecierpliwością!!Zdjątko już podlinkowane. Pozwolę sobie przy okazji poobserwować:D

    OdpowiedzUsuń
  43. Szal piękny :)
    zgłaszam się z ochotą .
    http://skimmia-mojepasje.blogspot.com/
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  44. szal ciekawy dłuuggi i wąski staję w kolejce po pewnie już tak długiej jak ten szal. pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  45. No jakże mogłabym ominąć takie candy, cudne!

    OdpowiedzUsuń
  46. fantastyczny
    moze szczescie sie uśmiechnie
    aleksandra.kutyma@gmail.com
    ola

    OdpowiedzUsuń
  47. jeju... zakochalam sie w nim... sprobuje szczescia :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Coś pięknego!!! Z nadzieją na cud ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Szal fantastyczny - zgłaszam się :)

    Link do candy na moim torebkowym blogu:
    www.katta.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  50. Prześliczny szal, ustawiam się w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  51. Ustawiam się do kolejki po takie piękne CUDO!!!!

    OdpowiedzUsuń
  52. chciałabym wziąć udział w Candy - sliczny szal! www.manualnia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Filc, jedwab, ciekawe połączenie, śliczny szal, może będzie mój!

    OdpowiedzUsuń
  54. przepiękna, chetnie ją przygarnę

    OdpowiedzUsuń
  55. Cudowny szal.....ach już widzę jak otula moją szyję :)
    Pozdrawiam i zapraszam na candy u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  56. co za cudo ! podziwiam i oczywiście się zapisuje:).
    pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  57. Piękny szal, jak tu się nie zapisać? :)
    http://tiby5.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. Ojojojoj, ale cudo - ja też chcę, ja też!

    OdpowiedzUsuń
  59. piękny szal! ja też chcę taki, więc ustawiam się w kolejce!
    pozdrawiam Kruszyna

    OdpowiedzUsuń
  60. mnie też bardzo się podoba więc ustawiam się w kolejce :-)
    www.rekodzieloartystyczne.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  61. Fantastyczne szal ! Wprawdzie szczęścia do wygranych nie mam, ale ... spróbuję, bo warto !

    OdpowiedzUsuń
  62. Fantastyczne rzeczy robisz,więc i ja ustawię się w kolejce:),pozdrawiam i zapraszam także do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  63. Z przyjemnoscią zapisuję się na takie cudo

    OdpowiedzUsuń
  64. Ja też z chęcią sie zapisuję

    OdpowiedzUsuń
  65. Sporo nas na ten smakowity kąsek:) Też ustawiam się w ogonku
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  66. Zapisuję się i marzę :)
    Pozdrawiam:
    http://kaliszmade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. Oba szale piękne więc ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Kolejka długa ale stanę w niej chętnie. Szal przepiękny. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  69. za czym kolejka ta stoi ...?
    Za szalem, za szalem :))
    Nigdy nie mam szczęścia w losowaniach ale postoję w miłym towarzystwie.

    OdpowiedzUsuń
  70. Aaaaleee pięęęęęękny! Chcę go, chcę ten szal!!!
    Przy okazji zapraszam do siebie;-)

    http://nitkinikitki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  71. Witam i jeśli mogę to ustawię się w kolejce. Szal pięęęękny. Pozdrawiam ,Ala. mak104@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  72. piękny szal:) oczywiście ustawiam się w kolejce po niego:)

    OdpowiedzUsuń
  73. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  74. Zachwycający szal, widziałam go dziś "na żywo" prawdziwe dzieło sztuki, oczywiście zgłaszam chęć wygrania :D

    OdpowiedzUsuń
  75. obydwa są piękne, więc chętnie ustawię się w drugiej kolejce:-)

    OdpowiedzUsuń
  76. Szale piękne jak haiku..!I tak czas na świętowanie piękny-długie,długie wieczory,truskawki,Dobra samego..zachwycona filcowaniem w Pani wydaniu,pozdrawiam Urodzinowo/justyna17jp@wp.pl

    Opadły kwiat
    Wrócił na gałąź?
    To był motyl./Moritake/

    OdpowiedzUsuń
  77. A pewnie że się piszę na takie cudo!
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  78. Ja również ustawiam się w kolejce :) nertera@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  79. Kolejkowy ogonek powiększę, szal jest piękny, podobnie jak wszystkie Twoje dzieła. Pozdrawiam serdecznie i życzę kolejnego natchnionego roku!
    http://fiolki-fikolki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  80. cudowny...
    może mi się uda.... :)

    OdpowiedzUsuń
  81. Nie ominę też drugiej szansy na takie cudo! Teraz tylko trzymać kciuki... za siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  82. Ja chcę mieć taki piekny szal!!! http://robotkowetoiowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  83. Szal piękny! nie potrafie takiego zrobić wiec z checia sie zapisze na losowanie ;) gratuluje z okazji rocznicy

    OdpowiedzUsuń
  84. It's a wonderful present! Link is on the right bar http://dommozanna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  85. i ja ustawiam się w kolejce:) Pozdrawiam Asia joajka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  86. Cudny, mam nadzieję, że to mi się poszczęści w losowaniu :).

    OdpowiedzUsuń
  87. Oj długa lista ... mam nadzieje, że nie ostatnia sięgam po szczęście, do północy jeszcze ciut ;)
    szał za szalem :)

    pozdrawiam !!:D

    OdpowiedzUsuń
  88. Ale cudo szkoda, że przez mój bardzo ograniczony dostęp do internetu nie zdążyłam na zapisy ;( Już zazdroszczę zwyciężczyni!

    OdpowiedzUsuń
  89. Oj za czym kolejka ta stoi? za szalem za szalem! no to i ja staję hahaha

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz