Wyniki candy

Och... czas na losowanie:)

W związku z tym, że już jestem wakacyjna - nie mam warunków do wycinania karteczek i losowania w sposób, który mi osobiście bardziej się podoba i jest większą zabawą także dla mnie samej... tylko muszę ograniczyć się do losowania przez program....
Ale cóż. Losowanie to losowanie.

W zabawie wzięło udział 95 osób. 92 osoby napisały komentarze pod postem (jeden był podwójny) ... 3 napisały na maila (w kolejności nadsyłania: Agata, Justyna i Kasia z numerami odpowiednio: 93, 94, 95)

Więc:

... tak więc szal powędruje do Esophie.
Serdecznie gratuluję. Proszę o kontakt na maila, na jaki adres ma być wysłany.
Bardzo dziękuję wszystkim za udział w zabawie. Spodobało mi się to - muszę częściej;)
Przez moje zaganianie nie miałam na tyle czasu, żeby poodwiedzać na spokojnie Wasze strony - ale obiecuję: nadrobię to po powrocie z wojaży.

Komentarze

  1. Gratuluję a sama cieszę się z szala wygranego w Pracowni:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję,szczęściara z wylosowanej!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za zabawę i gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dziekuje:-))) bardzo sie ciesze z wygranej, za tydzien u mnie losowanie, pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję i żałuję, ze nie miałam tyle szczęścia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje i dzięki za zabawę

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za zabawę i gratuluję Esophie szczęścia w losowaniu :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. jest!!! dzisiaj do mnie dotarla przesylka, jest sliczna dziekuje !!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciesze sie, ze juz dotarl. Tym czasem - pozdrowienia z Wietnamu:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluje jak nie wiem co .
    Wielkie dzięki za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz