Ja tylko tak "na uszko" powiem... ze ksiazka juz jest:)

Komentarze

  1. A ja dopowiem,przeczytałam i jestem zadowolona.
    Cieszę, się że została napisana, bardz brakowało takiej pozycji. Podstawowe techniki pokazane bardzo przystępnie.
    Zawsze można sobvie sięgnąć na półkę i przypomnieć ...
    Przyznam, że po jej lekturze pojawił sie u mnie niedostyt ... czekam juz z ciekawością na następną... na bajkowego świata filcu - ciąg dalszy.
    Pozdrawiam
    Jola

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie dzisiaj byłam w pracowni i oglądałam książkę. Jest superowa. Znalazłam tam siebie wymienioną wśród osób, do których kierujesz podziękowania. Sprawiłaś mi tym miłą niespodziankę. Nie wiem czym sobie na to zasłużyłam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Proszę jaka skromna dziewczyna,pochwaliła mi się, że zwiedziła pół świata ale, że książkę wydała to ani słowa...Justyno dziękuję ci za szybki "kursik"

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też zakupiłam, jeszcze do końca nie przeczytałam, ale niebawem to nastąpi:) Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz