Festiwalowo

Miałam ogromną przyjemność być w ubiegłą sobotę w Bykowie na II Festiwalu Rękodzieła i Rzemiosła. Impreza była organizowana przez Lokalną Grupę Działania "Dobra Widawa" w ramach projektu KRAM (Krzewimy Rękodzieło Artystyczne Mistrzów)... a ja tam pojechałam dzięki LGD "Dolina Soły".
I muszę przyznać, że dawno nie spotkałam w jednym miejscu tylu tak sympatycznych i ciepłych osób. I mam tu na myśli zarówno organizatorów, wystawców jak i uczestników Festiwalu. Nie mam niestety ani pół zdjęcia z tej imprezy, pomimo to samo przypomnienie o rogalu na twarzy, jaki miałam przez cały czas trwania jarmarku, nie pozwala mi nie wspomnieć o tej imprezie na łamie bloga. Oby imprez z tak pozytywną energią było więcej.

Komentarze

  1. Atmosfera była superowa, to prawda. Ja niestety prowadząc warsztaty niewiele widziałam, nad czym bardzo ubolewam.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz