Torebkowo znów

Oj, dawno nic nowego nie dodawałam... przedstawiam więc kilka torebek. Niektóre nowsze, niektóre ciut starsze, ale wcześniej nie doczekały się zdjęcia. Część z nich to fragment kolejnej części książkowego cyklu "Magii filcowania", którą planujemy wydać wiosną... ale o tym innym razem.

Zaczynam więc od koszyków...
Pierwszy z motywem przestrzennym, wykonany z wełny naturalnej, południowoamerykańskiej, australijskiej oraz zgrzebnej (podobny zrobiłam kiedyś obraz filcowy).


druga wykonana z tych samych wełen, z wykorzystaniem dodatkowo surowego jedwabiu.... tym razem z motywem makowej łąki.


Motywów łąkowych ciąg dalszy;)
Duża torebka na ramię wykonana z wełny australijskiej. Motyw łąki to mieszanka najróżniejszych wełen, loków oraz odrobina surowego jedwabiu i włókien bambusowych.


Podobny motyw na mniejszej formie. Pasek tym razem skórzany.

I inna łączka na małej formie. Pasek także skórzany.

Torebka na ramię, tym razem z mojej ulubionej wełny naturalnej w odcieniach beżu. Bardzo lubię tę wełnę - filcuje się szybko, torebka jest twarda, ale jednocześnie gładka i miła w dotyku.
Łąka tym razem w fioletach. Na motyw łąkowy składają się także różne gatunki wełen, ciut loków, jedwabiu i bambusowe włókna.

I jeszcze raz motyw przestrzenny, tym razem już u mnie spotykana róża, ale w niebieskim wydaniu. I tu także oprócz wełen (głównie południowoamerykańskich) znajdują się także loki wełniane oraz surowy jedwab. Uchwyty metalowe.


Większość torebek dostępna jest na www.sklep-galeria.pl
Pozdrawiam filcowo:)

Komentarze

  1. Piękne torby!
    Na ramię, łąka makowa i w fioletach chyba podobają mi się najbardziej. Wybór bardzo trudny.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne! chyba się skuszę na wycieczkę do Bielska i odwiedzę twój sklepik :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Torebki - świetne! Ale pierwsza - bezkonkurencyjna!

    OdpowiedzUsuń
  4. o jejku ... jakie piękne i takie wiosenne... aż ciepło się robi...
    Torebki są cudne. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacja!!!! Są cudne!!!! Wszystkie bez wyjątku!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Justyna, wszystkie torby cudne. Ja jestem fanką Twoich toreb, a szczególnie tych łąkowych. Pozdrawiam serdecznie ze Zgierza

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj!Cuuuuuuuuuuuuuuuuuudne!!!!!!!!Pozdrawiam cieplutko:))))))

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczne te torebki!
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. To, co Ty robisz z filcem (wyobrażasz sobie ;-) To Twoje torebki, i pozostałe filcowe twory zrobiły właśnie "ZE MNĄ"

    Nic nie powiem, bo podziwiam i przymiotniki mi się z wrażenia pochowały!

    OdpowiedzUsuń
  10. jestem pod wrażeniem filcowych cudów :) książkę widziałam i też zaczynam stawiać pierwsze kroki w filcowaniu :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie piękne, zwłaszcza te makowe! Aż ręce same się po nie wyciągają;)
    To jeszcze raz pójdę po achać i ochać;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super torby:) pozazdrościć:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne! Szczególnie piękna ta duża torebka z makami.
    torby jak malowane obrazy...
    Pozdrawiam z Bielska:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przecudne torebki!!! Oniemiałam... jak można mieć tyle talentów??? :)
    Gratuluję i chce jeszcze ,jeszcze jeszcze więcej Twoich prac...

    OdpowiedzUsuń
  15. Torebka to atut kobiet ;) ile byśmy ich nie mieli to zawsze mało. Pięknie tu u Ciebie i w tej krainie torebyszek.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie mam slow podziwu ! Zatkalo mnie zupelnie...
    To sa CUDA !
    Moc pozdrowien!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten pierwszy koszyk jest niesamowity i kolory i wzór pardzo przypadły mi do gustu

    OdpowiedzUsuń
  18. Your quilts/crafts are so fantastic! It's so nice to find other quilters all around the world!
    www.quiltworld2.blogspot.com
    Hugs, Ulla (from Finland)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne ,wszystko piękne i kiedyś min. Twój blog stał się dla mnie inspiracją do tworzenia prac z filcu:)Twoje prace są przecudne.Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jejku... dziękuję za tak wiele ciepłych słów. Urosłam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Tworzysz przepiękne torby. :) Jestem nimi zachwycona!
    :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz