Obrazy filcowe

Dawno nie pokazywałam nowych rzeczy... nadrabiam więc zaległości choć w odrobinie.
Tym razem obrazy przestrzenne..
Pierwszy w połączeniu kolorystycznym dla mnie dość obcym - jednak z efektu końcowego jestem nawet zadowolona (co też się rzadko zdarza).
Szerokość: 67 cm
Wysokość: 66 cm
Waga;) : 0,7 kg
Najchętniej zrobiłabym takich jeszcze kilka... w tym dwa do mojego mieszkania.... niestety muszę się trochę pohamować - czasu zabierają sporo o wełnie nie mówiąc;)

Drugi robiłam z myślą o pokoju, gdzie na kanapie jest meksykańska narzuta w kolorowe pasy. Na drugiej ścianie więc zachciało mi się też czegoś pasiastego...
Więc powstał taki przestrzenny filcowy kod kreskowy;)



Szerokość: 128 cm
Wysokość: 69 cm
Waga;) : 1,1 kg

Skoro post dotyczy elementów wystroju wnętrza (a nie jak zwykle dodatków do ubioru) - wrzucam także fotę misy ażurowej.

Tutaj także rzadkość - zwykle bawię się kolorem, ale tym razem miałam ochotę na biel... i tylko biel.
No cóż.. kobieta zmienną jest;)

Pozdrawiam ciepło.

Komentarze

  1. misa urocza! :)))
    obrazy przestrzenne również!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. p.s. jedynie ta weryfikacja obrazkowa - przepraszam, ale piszę tylko dlatego, że z pozycji prowadzącego bloga, czasem się nie wie, że ona w ogóle jest ;))) serdeczności

      Usuń
  2. Witam serdecznie. Zaglądam tu od czasu do czasu i podziwiam prace, ale dzisiaj tak urzekł mnie "kod kreskowy", że nie mogłam się powstrzymać:))) Kolorystyka pierwszego obrazu trochę mi Kosmos przypomina:)
    Misa wygląda na niezwykle delikatną.
    Filc daje tyle możliwości, że dech zapiera, a wszystko zależy od naszej wyobraźni.
    Serdecznie pozdrawiam i zapraszam do siebie:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiem, bo widziałam, że na żywo wszystko wygląda jeszcze cudniejsze niż na zdjęciach. Je jestem za kodem kreskowym.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurcze szkoda, że obrazy pochłaniają dużo czasu i wełny u mnie też za dwa pięknie by wyglądały;)) Tylko nie mogę się zdecydować, który.... ten pierwszy czy drugi? Oba świetne, a misa też cudna.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne obrazy . Do gustu przypadł mi pierwszy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne, biały ażur jak zwykle podoba mi się najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne obrazy!!!!Mnie najbardziej podoba się kod paskowy-kolorystyka po prostu moja-piekne wszystkie!Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  8. O kurczę, co rusz zaskakujesz! Bardzo podoba mi się, że masz tak twórcze podejście do filcu :) Z tego powodu chciałabym ci podarowac wyróżnienie - po szczegóły zapraszam do mnie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Powaliła mnie na kolana ta MISA AŻUROWA. Jej prostota formy i ta biel, a do tego pomysł. Super!!! Lubię prostotę. Gratulacje!!!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz