Szalowo

Przedstawiam dzisiaj kilka szali jedwabno-filcowych.
Pierwszy... bardzo duży. Czarny jedwab z czarnym filcowym brzegiem.
Całość pokrywają kwiaty z domieszką surowego jedwabiu.




Kolejny... kojarzy mi się z artystycznym szaleństwem;)... Taką miałam chwilowa wariację;)
Dość sporo tam się dzieje. Na tkaninie jedwabnej tańczy wełna (oczywiście australijska), z wełnianymi lokami, jedwabiem surowym, silk lapsem i kawałkami jedwabiu.


Turkusowy... taki morski i wakacyjny. Już kiedyś podobny robiłam.
Tutaj także połyskuje surowy jedwab.


Szal liść. Nic dodać, nic ująć. Brocha kwiatowa w komplecie.


 Ażurowy bąbelkowy... na jedwabiu szaro fioletowym.

Pozdrawiam filcowo:)

Komentarze

  1. Cudne są, ale zielony liść najbardziej wpadł mi w oko.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam, ten pierwszy makowy - marzenie- kolory, rozmiar. Cudo. Turkusowy: jak na wełnę wydaje mi się bardzo lekki i delikatny. Doskonały pomysł z kółeczkami - niesamowicie przykuwają uwagę. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne! Wszystkie bez wyjątku, choć każdy w innym stylu. Bąbelkowy bardzo oryginalny;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Justyna, śliczne szale. Najbardziej podoba mi się turkus. Co u Ciebie słychać? Pozdrawiam ze Zgierza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję, dobrze;) Dużo się dzieje... jarmarków kilka w tym miesiącu, czasu na filcowanie brak, więc ja mam jak zwykle problem ze zbyt krótką dobą;) A czerwiec dla mnie krótszy niż zwykle, bo 26 wyfruwam w świat;) Pozdrawiam bardzo ciepło:D

      Usuń
  5. Wszystkie świetne. Bąbelkowy świetny w pomyśle i gamie kolorystycznej.

    OdpowiedzUsuń
  6. Aż mi dech zaparło!!!!takie wszystkie piękne!!!!!to mi uświadamia jak dużo trzeba się jeszcze nauczyć w tym życiu:)Serdecznie pozdrawiam :))))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz