Wyróżnienie

Kilka dni temu otrzymałam wyróżnienie od Anny z bloga Arteria-Art.
Dziękuję, jest mi bardzo miło:)


Z tej okazji powinnam napisać o sobie 7 rzeczy... hmm...
O tym, co jest dla mnie naprawdę ważne i o tym co lubię - pisałam już wcześniej przy okazji podobnych zadań, tak więc teraz postaram się napisać o czymś innym;)

1. Jak byłam dzieckiem bawiłam się "w syrenkę". Tzn twierdziłam, że jestem syreną. Nie bałam się wody... wcześnie nauczyłam się pływać... tzn najpierw umiałam nurkować (przecież Syreny pływają pod wodą), pływać na powierzchni wody nauczyłam się później. Tak więc zawsze podwodny świat mnie fascynował. Teraz marzy mi się profesjonalny kurs nurkowania... może się uda:)
2. W nawiązaniu do informacji o sobie, które pisała Arteria - ja nie mam ręki do kwiatów. Ususzyłam wszystko, łącznie z kaktusami;) Lubię kwiaty i chciałabym mieć w domu dużo roślin... ale jakoś mi to nie wychodzi.
3. Lubię filmy Tima Burtona
4. Uwielbiam secesję... i te wszystkie roślinne ornamenty, płynne linie, zawijasy... ech:)
5. Fascynują mnie krynoliny, tiurniury, gorsety... i wszystkie te cuda, które kiedyś kobiety na sobie nosiły.
6. Bez biżuterii, szczególnie kolczyków - czuję się naga;)
7. Podoba mi się biżuteria sutaszowa... ale nie mam na nią czasu:/ Zrobiłam ponad rok temu dwie małe pary kolczyków... zadowolona z pierwszych efektów zabrałam w podróż cały worek ze sznurkami, koralikami i wszystkimi innymi przydasiami potrzebnymi do wykonania kolejnych par... i dzielnie przeleżały w plecaku całą wyprawę. Niebawem wyruszam znów... i znowu wezmę je ze sobą... może tym razem się uda;)

Teraz czas na wyróżnienia... co prawda od Arterii otrzymałam wyróżnienie, ale nie mogę nie odwdzięczyć się tym samym, bo jej prace po prostu mnie zachwycają... Myślę więc, że nikt się nie obrazi, jeżeli przyjmie wyróżnienie bez pisania o sobie i posyłania dalej:)... no, chyba, że będzie czuła taką potrzebę.

Tak więc wyróżniam:
1. http://arteria-art.blogspot.com/
2. http://bizuteriaartystyczna.blogspot.com/
3. http://galeriaaurus.blogspot.com/
4. http://tu-anya-es-art.blogspot.com/
5. http://szeptuchaart.blogspot.com/

Nie da się ukryć, że sutaszowo się zrobiło, ale jestem pełna podziwu dla autorek tych blogów i ich prac.
Pozdrawiam filcowo:)

Komentarze

  1. O jejku, dziękuję! Czekam na efekty wyjazdowego sutaszowania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Już w ubiegłym tygodniu próbowałam podziękować za wyróżnienie, ale z tajemniczych dla mnie przyczyn nie chciało zaakceptować mojej wypowiedzi. Bardzo dziękuję!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz