Szałowo - szalowo

Oj... dawno mnie tu nie było.
Pochłonęło mnie ostatnio barwienie silk lapsów, zabawa z nowymi cudnie błyszczącymi jedwabiami i wstępnym filcem igłowym.
Nadrabiając więc choć odrobinę blogowe zaległości - przedstawiam kilka prac:

Szal, który w wersji oliwkowej przedstawiałam kilka postów temu - tym razem czarny z odcieniami szarości.





I kwiaty - to już taka moja klasyka;) ...raz makowe...


.. raz tulipanowe otulenia.




A to coś z nowości - szalowy motyw róży. Co prawda taka stylizowana róża bywała często na moich torebkach czy obrazach, szczególnie przestrzennych - ale na szalu zagościła po raz pierwszy.



Ażurki i ornamenty też często już u mnie bywały... te akurat wykonywałam na zamówienie.



A tu ciut zabawy - wstępny filc igłowy - który po sfilcowaniu jest cudnie cieniutki i delikatny.. a zarazem trwały... a na nim "nić" z multikolorków skręcony przez moją koleżankę na kołowrotku.



 I kolejny wstępny filc igłowy - tym razem z dodatkiem silk lapsów i surowego jedwabiu.



I na koniec szal iglasty - takie moje wyżycie grudniowe;)


Pozdrawiam ciepło

Komentarze

  1. Ażurki, ornamenty, paski, kwiaty wszystko dobrane, eleganckie, aż miło się otulić. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałości ,sama marzę,aby spod moich rąk kiedyś coś równie pięknego wyszło.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem zachwycona!!!!Piekne!!!!!
    Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. bardz fajne szale. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Znając te wszystkie szale w realu mogę zaświadczyć, że wszystkie są piękne ale numer jeden dla mnie to pierwszy z wiszącymi kwiatami i ostatni tzw. iglasty, którym byłam zauroczona.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne! Najbardziej mnie ujęły te dwa makowe.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ah, te maki mnie urzekają!
    Tworzysz takie cudne twory, że na pewno zostanę tu na dłużej :)

    Zapraszam do mnie na wiosenną wymiankę :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz