Candy książkowe

Kochani... We wrześniu ukażą się kolejne książki z serii Magia filcowania,
tym razem dotyczyć będą filcowania szali.
Piszę w liczbie mnogiej, gdyż książki będą dwie: 
"Magia filcowania: szale, część I" 
oraz "Magia filcowania: szale, część II"

I właśnie taki zestaw będzie można wylosować 20 września, 
bawiąc się w tej rozdawajce.


Zasady jak zwykle:
- zostawcie komentarz pod tym postem /do 19 września/
(gdyby były z tym problemy - chęć udziału w losowaniu na maila poproszę)
- umieśćcie na pasku bocznym swojego bloga lub strony banerek podlinkowany do tego posta
- byłoby miło, gdybyście dołączyli do grona obserwujących



Podobna zabawa znajduje się także na facebookowej stronie magii filcowania


Komentarze

  1. no to ja pierwsza :) oby się udało :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie dołączę. Choć nie wierzę, abym mogła być powtórną szczęściarą.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też nie wierzę ze się uda..ale próba nie strzelba..toż to kolejna skarbnica wierzy fachowej....

    OdpowiedzUsuń
  4. może mi się uda:) chętnie skorzystam z fachowej wiedzy zawartej w książkach. Pozdrawiam serdecznie i ustawiam się w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dołączam się do zabawy. Może się uda.... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Któż by nie chciał odkryć tajników tej niezwykłej wiedzy,która prowadzi do tworzenia tych przecudnych rzeczy. Ja- jestem chętna. Zapisuję się w kolejce!

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj. chciałabym , chciała.:)
    Candy marzenie.
    Dołączę do zabawy.:)
    Gorąco pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja oczywiście też się bawię,każdy chce mieć "magiczne książki". Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. I ja bardzo chętnie bym sie zapoznała z tymi cudeńkami tym bardziej, że posiadam w domu część pierwszą Magii Filcowania o filcowaniu kwiatów i kolczyków więc do kolekcji jak najbardziej by się przydało- pozdrawiam serdecznie;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dołączę do kolejki, zaobserwuję z zaciekawieniem dalsze poczynania, fb - zalajkowany.
    banerek o candy tutaj: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapisuję się do kolejki i poszerzam grono zainteresowanych techniką filcowania!
    Cieszę się strasznie, że już niebawem ukażą się książeczki, mam już waszą książkę o torebkach z autografem. Mam nadzieję, że uda mi się wylosować ten komplecik - byłabym prze szczęśliwa!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. i ja z radością zapoznałabym sie z tymi książkami :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Żwawo zapisuje się i ja :o) Pozdrawiam Ala

    OdpowiedzUsuń
  14. Kto nie spróbuje? - ten nie sprawdzi, a może jednak to ja będę tą szczęściarą i będę miała komplet książek.

    OdpowiedzUsuń
  15. Może tym razem będę miała szczęście.

    OdpowiedzUsuń
  16. ...no cóż, gdyby Renia (AFIZ) umiała takie cudne zwiewności filcować...marzenia czasem sie spełniają, więc się tu wpisuje w kolejce po "szczęśliwą" książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo chętnie się zapisuję ! Serdecznie zapraszam do mnie na Candy :) www.coral-amour.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Zapisuję się z nadzieja na trochę szczęścia a właściwie na ogromnie dużo szczęścia bo pewnie tyle trzeba będzie mieć aby stać się posiadaczka tych wspaniałych książek.

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam olbrzymią chętkę na zestaw. Zapisuję się.

    OdpowiedzUsuń
  20. Takie książki to prawdziwa skarbnica wiedzy - zapisuję się z przyjemnością :)
    Obserwuję jako Crow, a baner jest na blog.sowiarnia.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Zapisuję się, bo takie pozycje czytelnicze w rękodziele to jest coś ważnego!
    Pozdrawiam!
    Banerek na http://czarymargo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Chciałabym sobie zrobić taki szal...nawet jak nie wygram ksiązek, to też spróbuję zrealizować to swoje chcenie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Doczekać się już nie mogę tych książek. Ja również się zapisuje. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Staję w kolejce. Kuszące te cukiereczki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Poprzednie części mam zaczytane od deski do deski, więc z chęcią zapoluję na kolejną dawkę naukowych inspiracji ;) Buziaki ;)

    fiolety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Also I would like sign up for this super candy.
    hugs
    Gerda

    OdpowiedzUsuń
  27. Już zacieram łapki na te książeczki,
    wystarczyłoby tylko, aby szczęście uśmiechnęło się do mnie i gotowe ;)
    Czekam na losowanie, pozdrawiam cieplutko.

    http://nawrosia-pogodzinach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Zaczarowałaś mnie magią filcowania to teraz ja czaruję aby szczęście uśmiechnęło się do mnie :)
    Serdeczności przesyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja rónież dołączam się do zabawy. I pomomo , ze wiem co i jak, to zawsze chciałabym wiedzieć jak to innym wychodzi i jak to robią....pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  30. Z chęcią wezmę udział w zabawie :)

    baner na http://siubzdziu.blogspot.com/

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  31. Dopisuje się do kolejki i zapraszam do mnie http://skradzionechwile.blogspot.com/ (banerek umieszczony)

    OdpowiedzUsuń
  32. Zachęcona pięknymi szalami, które szczerze podziwiam przystępuję do zabawy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz