Szal z motywem kwitnącym

Kilka, czy może kilkanaście dni temu powstał szal, na zamówienie. Z serii Kwitnącej. Podobne szale wykonywałam na włóknach jedwabiu typu silk laps, a wełnę rozkładałam techniką "malarską". Tym razem motyw kwitnący i mój autorski (malarski) sposób rozkładania tła powstał na tkaninie jedwabnej. Grafitowe tło rozłożone jest z obu stron tkaniny.

Jak zawsze pracowałam na wełnie merynosów australijskich (18 mikronów) i dodałam do zabawy surowy jedwab.



Moje prace można zamówić przez stronę www.dawanda.pl/shop/zafilcowana
Pozdrawiam kwitnąco :)

Komentarze

  1. Piękny i malarski szal.Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny i zapewne ciepły, posiadam jeden filcowany szal na stanie to uwielbiam się nim otulać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Tak, filcowane szale są idealne do otulania :)

      Usuń
  3. przepiękny! jak zwykle zresztą :P

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz